FOTO & VARDAG

Im not perfect. Never have been, Never will be

Tjenaa' Kom aldrig något inlägg igår..., eftersom att jag inte hade något internet på hela eftermiddagen (det var nåt fel i hela området..). Idag tog jag en sväng ut till Örby ängar vid havet med min mamma och min lillebror. Sjukt mysigt var det, och solen bara lyser! Nu sitter jag och äter physalis, haha.., sjukt gott .-. Anledningen till att det blev ett collage med fula bilder från stranden nu, var för att min kamera laddade ur när jag hade damp tagit massor med bilder på mig själv (oseriösa oxå..), istället för att ta på havet och allt annat.. Så ja, imorgon kommer det nog inget inlägg på morgonen eftersom jag antagligen ska till en hund kurs med min/ våran (på pappas sida då..) valp. Ni får ha det super! Ikväll är det ju final i melodifestivalen, yee! c: Kraaaam<3


fin du!

- ååh tack blir verkligen jätteglad över att sr att vissa faktiskt tycker dem är bra!
Hoppas du fortsätter att läsa min novell. Försöker att uppdatera så mycket som möjligt också. En ny del är uppe nu också! :D kram

2013-03-09 · 19:58:11

haha ja men precis! ;)

2013-03-09 · 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback