FOTO & VARDAG

It's just a bad day, not a bad life

Hej! Försökte ta lite bilder på mig själv.., och fick väll till det någorlunda? Sjukt svårt att fota sig själv när man inte har fjärrutlösare, så det blir nästa sak till kameran. Det måste man ha, enligt mig, haha :) Nu ska jag snart plugga och skriva "en analys-sak om de tre inriktningarna i kristendomen".., ska bli kul'(skämtade om ni inte fattade det..) Och så har jag spanska också, tjugooooo glosooooorrrrr.., fml, har inte tränat ett skit och dem är tills imorgon. Det är något jag behöver bli bättre på, att plugga! Men jag får sätta igång med det nu! Ni får ha det jättebra! Puss<3


söt!

2013-03-07 · 18:18:26

fin du är!

Gillar du oxå one direction noveller ? Har precis startat en novellblogg om dem.. Kolla gärna in och säg vad du tycker om den! Skulle vara jättekul i och med att det är min första novellblogg! :D

Ledsen om du inte gillar sånnahär meddelanden. Kram!

2013-03-09 · 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback