FOTO & VARDAG

Min dag..

( det är mest texten det handlar om i inlägget, så läs den :) )
Hej! Har inte varit världens bästa dag för min del.. Gick upp 7 idag för att jag skulle gått på hundkurs med pappa, men det blev aldrig nåt. Så jag följde med min mamma, mina morföräldrar och min lillebror och gick tipsrunda.., var inte det roligaste, för det blåste som in i, efter det gick vi in på ett fik och åt lite. När vi kom hem sen, var jag frusen och allt, så jag bara la mig i sängen under täcket och mös.. Sen pratade min mamma och pappa i telefon (dem är skilda) och såklart blev det lite arguments där.. Gammla minnen kom tillbaka, och oro, som alltid funnits när man var mindre, och ja.., bara massa.. Så jag blev väldigt ledsen och grät lite också... Så ja, ska till min pappa ikväll, så jag ska börja packa snart. Känns ändån ganska skönt nu när man är äldre och faktiskt kan bestämma lite mer över sig själv. Jag har haft en ganska jobbig uppväxt om man tänker på allt (familjen, vänner etc.),Jag har liksom levt i oro och haft det tufft, gråtit ofta(ni fattar varför?).Men jag hade inte klarat ett skit utan alla fina vänner som funnits i tiderna och stöttat mig. Behöver bara nån att prata ut med. Har också skrivit i min älskade bok, som nog är det privataste jag har, om någon läser den, går hela mitt liv åt helvete, hah.. Ja, en lite känslosam text här, vill egentligen inte skriva allt detta på min blogg, men nu gjorde jag det ändån!Skriver inte det här för att man ska tycka synd om mig, finns säkert andra som har det värre, och så himla dåligt har jag inte det, nu är det ju bättre när jag är äldre. Hoppas ni har haft en mycket bättre dag!, kram<3


Nu har jag börjar att uppdatera bloggen igen. Kika gärna in och släng iväg en kommentar :).
kram!

2013-03-10 · 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback