FOTO & VARDAG

Ny Jacka

-Från BikBok-
Haha, nästan lite skämmiga bilder, men jag får ursäkta för dem. Kände bara att jag behövde uppdatera och kunde då passa på att visa jackan jag köpte idag! Har gått och kollat på den varje gång jag varit inne på BikBok och tänkt att jag vill ha den. Av nån anledning tänker jag på Zayn från One Direction när jag ser den, haha.. Imorgon är det Torsdag (väll?) och det är bara så skönt att det snart är helg!! Har gått sjukt snabbt alltså.., och det som bara är sååå underbart är att våren har kommit, eller börjar komma.. Det njuter jag verkligen av, och solen lyser varje morgon man cyklar till skolan, så sjukt mysiiigt! Hoppas ni alla haft en bra dag! Det har jag iallafall, eller någorlunda bra! :) Nu ska jag gå och kolla lite tv medmera.., men ni får ha det så bra!! Kraaam<3


Skit snygg, vad köpte du den för? :)

2013-03-10 · 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback