FOTO & VARDAG

Summer collage

Hej! Har sjukt ont i min arm, kan knappt lyfta den eller nånting :s Tog ju sprutan imorse, och det gick bra och sånt, men nu spänner det som in i och ja, kan som sagt knappt röra den. Fick en liten "suprise" imorse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret, det var snö ute, och värsta snöovädret. Trots det cyklade vi till skolan imorse, hah.., men det blir bussen imorgon! Jag som trodde våren skulle komma nuuu! :(
Gjorde ett litet collage med bilder från förra sommaren.., bara för att jag längtar så mycket.. Om man kollar på alla bilder på mig från förra sommaren ser man en rejäl skillnad, haha.. Hade ju rött hår då, och nästan osminkad hela tiden.. Ångrar sjukt att jag inte hade med kameran ibland förra sommaren när jag var med mina vänner och sånt. Ska verkligen ta fotograferingen och bloggen på allvar nu detta året! Det är ju snart påsklov, om en vecka typ, så det är bara att kämpa på! Bara den förbaskade snön försvinner snart! Hoppas ni alla haft en bra dag! Kram<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback