FOTO & VARDAG

Torsdag

Hejheeej! :D
Vi fick håla på sista lektionen idag så vi slutade efter lunch! As skönt, verkligen! Ska snart sätta mig med lite läxa, igen. Ska först ta lite att äta och så. Annars så tänkte jag berätta lite kul saker. Först, bara från ingenstans lite sådär random.., så laddade jag ner en liten sommrig design till bloggen för nån månad, som jag tänkte sätta in på bloggen när det verkligen blir vår, vilket inte är än, utan om kanske någon/några månader! Så det ska bli kul att se hur den ser ut! Sen nu till det jag skulle berätta; Tänkte köra igång en sak jag kallar "In ten days"(-för att få det att låta lite mer 'ooo' så skrev jag det på engelska,lol). Vet inte riktigt vad man ska kalla det annars, men det är många som har det på sina bloggar, och jag menar det är väll lite kul att få veta lite mer om mig, för det finns ingen faktaruta om mig på bloggen. Så alltså, i 10 dagar ska jag göra för var dag en sak, som jag då skrivit och hittat på själv (y). Kommer köra igång med detta imorgon! Ja, kanske inte dem bästa, men men, det här är dem iallafall:
Dag 1: Lite om mig själv
Dag 2: Hemma hos mig (Gör antingen en video om det, eller bilder)
Dag 3: Några pinsamma saker jag varit med om
Dag 4: En dag för mig (Filmar vad jag gör den dagen.., alltså från morgon till kväll)
Dag 5: Hur jag blev en directioner :3
Dag 6: Framtidsdrömmar/Planer
Dag 7: Bilder på mig när jag var liten
Dag 8: Några saker jag gillar/ogillar
Dag 9: Planer inför sommaren
Dag 10: Min extremt roliga-knäppa-sjuka familj (Har spelat in massor med videor med min familj vilket jag tänkte
jag kunde klippa ihop några, ja ni får se :D)
 
Min extremt fina "chilla-mugg" som min mamma en dag gjorde till mig.., har ingen aning varför jag fick den, hon kanske vill att jag ska chilla lite.. Hah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback