FOTO & VARDAG

En regning morgon vid havet

Vi bestämde oss för att åka ner en sväng till havet eftersom det var dimma och det skulle vara fint att fota.
När vi börjat köra började det såklart att ösregna, så vi satt i bilen och väntade på att det skulle lugna sig.., men det gjorde det inte. Så vi sprang ner under ett tak och stod där och kollade ut över havet.
Efter att vi stått där en stund bestämde vi oss för att köra hem istället, det var ju liksom ingen vits med att stå där, frös gjorde jag också. Så vi körde hemmåt.., och efter ett tag slutade det att regna bara så..Så vi körde ner till ett annat hav. Pappa ville till någon pir eller nåt sånt, så ditåt körde vi.
Vi kom ner till Helsingborgs industri områden där alla fabriker och sånt ligger. Jag har ingen aning vad vi skulle där och göra men vi kom ner till spannmåls avdelningen typ.., och parkerade där. Det var helt dött och nästan lite läskigt. Vi hittade en död fiskmås och sen började vi gå mot bilen igen för att köra mot nästa strand. Jag ville iochförsig hem, men det var jag ensam om.
Solen kom fram och jag försökte ta bilder på mig själv, vilket jag inte lyckades med, haha. Jag kom på att det var chokladbollens dag idag, så jag ville hem och göra chokladbollar. Efter lite tjat gick pappa tillslut med på det.
Himlen blev blå heltplötsligt och rush satt och luftade sig genom fönsterrutan påvägen hem.
 


Hejsan!
Veckans blogg är lite försenad men äntligen avslutad! Vinnaren är nu utlottad och kommer finnas länkad till nästa vinnare utses!
Kika in i länken och kolla om det blev du denna gången!
http://josefinesvard.blogg.se/2013/may/veckans-blogg.html#comment

2013-05-09 · 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback