FOTO & VARDAG

Hello, where ever you are

Heeej! Gud vad det går snabbt! En månad kvar bara till sommarlovet, och man kan äntligen gå i shorts. Riktigt härligt! Hade värsta konditions träningen på idrotten idag i skolan.., vi körde intervaller upp och ner för backar och trappor. Jobbigt var det, men skönt efter när man gjort det! Och nu på eftermiddagen stack jag och filippa först till city gross och klöpte glass och efter det satt vi i solen och göttade oss.. Jag ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag träna lite på argument saken om fukushima till skolan imorgon, hoppas jag verkligen klarar skiten nu, bläää, vill liksom inte få F på det! :// Aja, jag måste helt enkelt klara det! Hoppas ni hade en bra start på veckan! Kramis<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback