FOTO & VARDAG

Tea

Hej! Kokade upp lite te och satte mig vid datorn. Trodde att den här veckan skulle vara lugn och utan massa pluggande efter skolan. Men jag hade fel.., har ett omprov imorgon, och ett på fredag. Bägge två i SO. Det ska städas på rummet också, det ser ut som ett bombnedslag eller något, som vanligt... Är sjukt sugen på att spela in ett videoinlägg, men om vad vet jag inte riktigt, känns tråkigt att bara sitta och prata för då kommer jag inte säga så kul grejer, haha. Men på vår Italien resa så hade jag tänkt att videoblogga en hel del, för det är ju ändån lite spännande att se något från ett annat land!
Mina vans som beställdes igårkväll kommer antagligen på måndag eller fredag! Exciteeed :D
Ha det bra! Kram♥


åh vad gott med te! :D

2013-05-29 · 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback