FOTO & VARDAG

Fredag

Godmorgon!
Idag har jag studiedag, vilket betyder att jag är ledig från skolan, trots det vaknade jag halv sju och kunde inte somna om. Vädret är helt underbart ute (eller vad vet jag, har inte ens varit ute..), solen skiner och jag känner bara för att springa ut i skogen... Vet faktiskt inte vad som händer idag, kanske sätter på en film och myser ner mig under täcket, eller också träffar jag Filippa. Mamma ringde igårkväll och berättade att min efterlängtade jacka har kommit till posten så den får jag senare i eftermiddag av henne! *happiness overloaded*
Ni kanske undrar vad det är för bilder jag la upp här nu men jag såg att det kom fina mönster på väggen av spetsgardinen så jag tog lite bilder, och nej jag är inte naken.. Ni får ha en trevlig fredag! Kram♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback