FOTO & VARDAG

Ullared

Tröjor, 99 kr. styck
Ljusslinga 100 kr. (?), väska 169 kr.
Borstar runt 20 kr. , Mascara 99 kr, Torrschampoo runt 20 kr.
 
Det här och lite till fick jag med mig hem från ullared. Alla mina saker gick på runt 600/700 kr. 
Satt och spelade in en video igårkväll men när jag var klar så såg jag att kameran slutat filma mitt i, och batteriet laddade ur strax efter det så filmen sket jag i. Riktigt sjukt hur snabbt den här dagen har gått. Innan idag runt lunch åkte vi ut till min mammas farmor och farfars grav och la lite blommor och tände ljus där. Har ingen aning vad som händer ikväll, skulle igentligen åkt till pappa idag men det blir nog imorgon istället. Känner mig ganska trött faktiskt, så jag bänkar mig framför tvn och sitter där resten av kvällen. Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett, ha det !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback