FOTO & VARDAG

Bloggen fyller 1 år!

Hej! Det var ett tag sen... Har haft en lång paus nu och det känns faktiskt som jag ska komma igen igen med bloggandet. Den tionde september, alltså i tisdags, blev bloggen ett år gammal, vilket betyder att jag bloggat på samma blogg i över ett år. Det måste vara rekord för mig, dem bloggar jag haft när jag varit mindre har bara varat i någon månad. Har precis bakat en kladdkaka som ska ätas upp ikväll, mums! :) Har fått värsta förkylingen och håller mig helst inne faktiskt. Känns som att jag är på bättringsvägen nu, vilket är skönt! Var i skogen en stund innan idag, verkar som att det var den sista sommar dagen nu, för sen blir det bara regn, så det var skönt att komma ut lite och känna på vädret. Jag skriver mer imorgon (hoppas jag), Nu ska jag kolla ett avsnitt gossip girl, och smaka lite på kladdkakan :D Kram♥
 


gott med kladdkaka och grattis i efterskott till bloggen! ;)

2013-09-14 · 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback