FOTO & VARDAG

Hejhopp

2 Bilder från en fin dag i skogen :)

Ärligt talat så undrar jag vart i hela världen denna dagen tagit vägen.., det har gått så himlans snabbt. 
Jag har iallafall hunnit med att baka en kladdkaka.., hehe. 
Snön har trillat ner från himmlen nu flera dagar i rad, men tror faktiskt den försvinner lika snabbt igen.. Jag föredrar sommaren faktiskt så det är i princip det ända jag längtar efter :)
Ja.., ni kanske undrar vart jag tar vägen här på bloggen men det är bara så att jag just nu inte känner att jag riktigt har tiden till att göra inlägg som är intressanta att läsa varenda dag osv.., meeen om ni vill så får ni gärna följa mig på instagram @kajsaleidersdorffnord där jag är väldigt mycket mer aktiv eller på videofyme @kkajsaviola (finns en länk uppe i menyn).
Ska försöka nu att hålla bloggen vid liv! 
Jag hoppas ni alla har det gött! Kraaammm ♥


Kära Kajsa...
Så fina bilder du tar, jättekul att kolla på.
Härlig bild på dig själv också! Den önskar jag mig i födelsedagspresent.....
Hoppas att allt är bra med dig, "sämpa" på...
Kram från moster

2014-01-19 · 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback